Crane og Sorenson på Fastaval. Og også mig!

Nu har det været kendt et godt stykke tid, at Luke Crane og Jared Sorenson kommer til årets udgave af Fastaval. Det synes jeg jo – selvsagt – er virkelig interessant, og jeg må indrømme, at det er dén nyhed, der har overtalt mig til at tage på Fastaval i år. Ikke fordi Fastaval 25 ellers ser mere uinteressant ud end normalt – men måske fordi, investeringen af en hel påske til en rollespilskongres ganske enkelt bare er mere og mere uoverkommelig for mig.

Men nu er jeg helt på!

Jeg glæder mig selvsagt til at spille Burning Wheel med designeren selv og få en fornemmelse af, hvordan det spil, jeg virkelig elsker men samtidig har problemer med at få til at flyde problemfrit skal køres. Men d’herrers for mig svært forståelige spil, Freemarket, bliver også et af mange højdepunkter.

Jeg er derudover blevet bedt om at være mikrofonholder til International Time i caféen om torsdagen, hvor Luke og Jared er på. Her vil jeg prøve at udfritte dem om den spilkultur, der er rundet af – altså dels en amerikansk som sådan, dels indie-bevægelsen og måske også høre lidt om deres fordomme om skandinavisk friformsspil. Derfor vil jeg opfordre alle med interesse i disse områder til at dukke op torsdag fra 17-18 og stille en rasende masse spændende spørgsmål – så jeg ikke ender med at interviewe de to om mine egne små interesser!

Ses vi på Fastaval?

4 svar til Crane og Sorenson på Fastaval. Og også mig!

  1. Uffe siger:

    Ja, selvfølgelig ses vi! Eller du ser mig løbe fordi i fuld fart. Fuck der er meget at lave på Fastaval i år. En masse scenarier jeg gerne vil spille (for mange!) og de sejeste gæster ever! (Ok, Per var også sej gæst, men manglede lidt star-quality).

    Hvor krydser man af at man helst ikke vil have for mange prioriteter opfyldt?

  2. Peter Dyring-Olsen siger:

    Well, så vil jeg sidde med en god øl efter en inspirerende snak med Luke og betragte dig, der suser fra scenarie til scenarie, Uffe. Oh, har du for øvrigt investeret i en tatoveringsnål?

  3. johs siger:

    Jeg er der som sagt fra fredag til søndag og har megatravlt med at spille rollespil, men ov hvor vil jeg gerne drikke en øl med dig, Peter.

    Hvis de der yank’s vil være med så pyt da.

    Glæder mig!

  4. Martin Horn Pedersen siger:

    Rygtet på gaden siger at de kære yanks ikke drikker alkohol

Skriv et svar

