Et usædvanligt godt tilbud

D. Vincent Baker, der har designet i hvert fald et af de sidste ti års bedste rollespil (Dogs in the Vineyard) men derudover også én af mine absolutte favoritter (In A Wicked Age) har sammensat et fantastisk tilbud til alle de, der aldrig har fået købt hans spil: man kan simpelthen købe pdf-udgaver af  hans seks spil – fem rollespil og ét figurspil (med Lego) for den latterligt lave pris af $25. Det er altså lige i underkanten af 140 danske kroner for seks prægtige spil – inkl. det helt nye og allevegne godt anmeldte Apocalypse World.

Hvis jeg ikke havde spillene i forvejen ville jeg straks springe til!

Klik og bliv rigere og kun en anelse fattigere på samme tid.

2 svar til Et usædvanligt godt tilbud

  1. Thais Munk siger:

    Min paypal ville have det til at være 143 kr, men fuck det, for det er dælme bare et godt tilbud. Så får vi se om jeg får tid til at spille spillene ved lejlighed eller bare får læst dem. Det sidste er dog heller ikke nogen dårlig ting, for Vincent Baker skriver fandeme godt.

  2. Hvis ikke jeg allerede var fanboy og alligevel havde købt det meste…

    Køb det! Også selv om du ikke regner med at spille dem, Vincent skriver spil der kan nogen ting jeg ikke har set andre steder, læs og lær.

Skriv et svar

