Mouse Guard RPG – skal/skal ikke?

Museværnet

Museværnet

Nu er Mouse Guard rollespillet (af Luke Crane, the professor behind Burning Whatever) seriøst på vej. Der er sat en preorder op på IPR, og spillet lyder ualmindelig fedt – let at gå til og med et system, der støtter den lækre setting. Jeg er stor fan af tegneserien og af Burning Wheel og har længe haft lyst til at se, hvordan en mindre kompleks udgave af BW fungerer.

Nå, men overtrækket er stort, julen koster varer længe og koster mange penge – så skal jeg forudbestille eller ej? Kan jeg overhovedet finde en gruppe, der gider spille Mouse Guard?

Men fuck – der er jo nye tegninger af David P!

EDIT:

Luke Crane på Sons of Kryos: “It’s our best game yet!”

10 svar til Mouse Guard RPG – skal/skal ikke?

  1. Uffe siger:

    Jeg køber det i hvert fald, når jeg finder en løsning så jeg ikke skal betale PostDanmark gebyr (øv!).

    Og du ved jo at det er godt… at du vil ha det… at det er silkeblødt og lyserødt….

    /Uffe, fanboy

  2. Peter Dyring-Olsen siger:

    Jeg køber det helt sikkert. Men skal jeg forudbestille eller ej? Betyder pdf’en virkelig nok til, at jeg lige nu vil investere i spillet?
    Tænke, tænke

  3. Per Fischer siger:

    Jeg køber naturlich auch – men ikke preorder til den pris, og slet ikke med min dårlige £ kurs imod dollaren.

  4. Det ser jo super spændende ud. Og kommer klart på min ønskeliste, når det engang udkommer. Men…

    …personligt er jeg ikke så meget for pre-order mere. Syntes altid det ender med, at jeg betaler mere, end jeg ellers kunne have “sluppet” af med – og at betalingen skal også altid ske på et tidspunkt, der er langt fra optimalt. (som fx lige op til jul)

    Så jeg vil vente. Og vil derfor også anbefale dig at vente.

    Thomas :o)

    PS: Det er jo også nemt for mig at vente. Jeg håber så meget på at få BW i julegave, at jeg har rigeligt at læse og lege med til at få ventetiden til at gå.

  5. Morten Greis siger:

    Huh, jeg vil gerne have fingrene i det spil, men til en rimelig pris, og foreløbigt ser det dyrt ud.

    Nogen, der vil være med på en eller anden gruppe forsendelse, så en af os modtager dem i ugerne op til Fastaval, og s[ kan vi m’des der og udveksle dem? (Andre forslag er velkomne)

  6. Peter Dyring-Olsen siger:

    Jeg har købt preorderen! 300 kr for 320 siders fuldfarve, gennemillustreret hardcover-bog + pdf + tegneserie er ikke dyrt i min bog.
    MEN – vent! Amazon.co.uk har den til 13 pund – dog først til april efter sigende.
    Jeg sætter det op på Fastaval og på Fredenscon.
    Tro mig – dette er årets spil! Måske det bedste siden Dogs.

  7. Morten Greis siger:

    Oh, det alligevel ikke s[ slemt. Hvilken leveringsform har du valgt?

  8. Uffe siger:

    Jo mere jeg hører jo tættere kommer jeg på at betale en masse ekstra for pdf’en NU… øv… i lokker… (med “i” mener jeg dig, Peter, (og Story Games… men mest dig…) du er skyldig!)

  9. Anders siger:

    Jeg er solgt med ordene “mindre kompleks udgave af BW” og jeg kender ikke engang tegneserien (selvom den er lækker ud også)

Skriv et svar

