Fastaval 2008

Med Viking Con 26 vel overstået er tankerne om, hvad jeg skal lave til Fastaval 2008 allerede gået i gang. Sammen med indie-slænget fra Spil Nu! er jeg begyndt på at diskutere forskellige modeller for, hvordan vi sætter spillene om. Du er velkommen til at kigge med og deltage i debatten under forumet derovre.

Personligt overvejer jeg at sætte to eller tre spil op – primært nok noget, der har lidt mere scenariestruktur end fx Contenders. Hemmeligheden er, at det jo også skal være sjovt og lidt nyt for mig. Jeg tænker på at sætte et spil The Shadow of Yesterday op og kunne måske godt finde på at stjæle med arme og ben fra Ron Edwards Actual Play (link kommer!) – det virker til at være en eksplosiv cocktail. Derudover overvejer jeg Burning Empires introduktionsscenariet Fires Over Omac. Et tredie spil kunne så være et af de mere løse eller improviserede såsom Contenders, My life With Master, PSI-Run eller, hvorfor ikke, Under the Bed.

Der er længe til Fastaval, men tiden flyver, og jeg vil gerne nå at spille de spil, jeg sætter op, inden selve kongressen.

Nå, men for at det også skal blive lidt interaktivt, så er du meget velkommen til at skrive spilønsker i kommentarerne.

4 svar til Fastaval 2008

  1. Michael E. Næsby siger:

    Det kunne være sjovt, hvis ‘Fires Over Omac’ kommer på. – Burning Empires er et af de spil jeg kunne tænke mig at prøve…
    plz

    -m

  2. molevitten siger:

    Fire Over Omac er meget sandsynlig. Skal spille det her de næste par uger, og hvis det fungerer så godt, som jeg tror, så sætter jeg det op!

  3. pfallesen siger:

    Personligt syne jeg PSI-run kunne være fedt. Overvejer selv at kaste mig over Afraid, hvis jeg når en prøvespilning inden.

  4. mortengreis siger:

    Jeg synes også at Psi-Run lyder Top Kewl! Og en demo af BE lyder som en spændende ting, det stadig et fascinerende, system omend fyldt med godt, sprødt knas (uhm, nødder), som måske ikke lige er alles kop te, men jeg finder det spiseligt.

Skriv et svar

