Overvågning

Nogle gange tænker jeg: “nej, jeg GIDER sgu ikke blogge mere – aner jo ikke, om der er mere end tre, der læser mine udgydelser.” Så… derfor har jeg installeret en overvågningsting allernederst på siden – så nu kan jeg se, hvor mange, der kigger på Molevitten🙂

9 svar til Overvågning

  1. kighul siger:

    kan du så også gætte hvem jeg er?

  2. munkholt siger:

    Molevitkontrol!
    Skaber mere Rål!

    😛

  3. Peter Dyring-Olsen siger:

    Nej, kan ikke gætte hvem… Dertil er tælleren for primitiv🙂

  4. bigbro siger:

    jeg sagde kan du… gætte.

  5. munkholt siger:

    Hvis man blogger for andres skyld er det meget let at miste motivationen. Det skal først & fremmest være for ens egen skyld. Det er et narcissistisk medie, på den helt rigtige, moderne måde.

    Læsere og kommentarer er bare krømmel.

  6. Peter Dyring-Olsen siger:

    Ja og nej. Jeg blogger for min egen skyld – men jeg synes først, det er rigtig sjovt, når det fører til debat eller diskussion.

  7. echelon siger:

    For en mand der har læsning af logfiler som valid overspringshandling, kan jeg med stor sikkerhed sige: En tæller gør dig ikke meget klogere. Nettets finurligheder kan desværre ikke opsummeres i et enkelt tal per dag😦

    PS: +1 karma til munkholt🙂

  8. Paul siger:

    man er rimeligvis sikret læsere, hvis man lægger billeder af sit barn, og giver familien besked – men det får man ikke rolle-debat af…

    Paul

  9. Peter Dyring-Olsen siger:

    Brian – din hackersnegl! Måske bliver jeg ikke klogere af en tæller, men så har jeg da noget at trykke på inde på det-der indernet.

Skriv et svar

