Første post på The Forge

Ajk, jeg gjorde det! Jeg har postet på The Forge. Har været lidt frem og tilbage omkring det – måske er jeg bare for uvidende til at deltage (og værre endnu: jeg kunne tage mig uvidende ud. The Horror)? Men det kunne nu være fedt med lidt input til min Sorcerer-idé.
Så, nu gjorde jeg det. Er meget spændt på, hvordan responsen bliver – om det bliver en hjælp, eller om jeg føler, tonen er for uforsonlig (som den har en tendens til imo).

2 svar til Første post på The Forge

  1. Peter Dyring-Olsen siger:

    Lol!
    Jeg postede i det Svar

  • munkholt siger:

    Nu kører det da meget godt …🙂

  • Skriv et svar

